hej igen !

Hejsan !
De var ett tag sen sist !. Jag har haft lite andra saker att göra , skola , hästen , kompisar och de med johan..
Men nu sitter jag hemma hos pappa och funderar på att gå och duscha , ska duscha in den nys duschen som (ÄNTLIGEN!!) är klar :)
Idag har vi studie dag i skolan .. Fast hade endå inte kunnat gå för jag har en kraftig förskylning-.- (åååh)
I morgon asså Lördag bär det av till lidköping , LRC bilträff !
De kommer att bli kanon :)!
Idag har pappa sagt att jag och farmor ska städa huset , så då får vi väl göra det !
Inte så roligt men man får väl göra de endå kanske !!
men nu ska jag duscha , troor ja ;) !
hoouj hoouuj
ps ; bjuder på den snyggaste bilden jag hade (hoost) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0