film + godis = gött :)

Hejsan !
Idag iskolan så bakade vi pizza på hemkunskapen , de blev rätt så bra iaf .
gick hem till mikaela efteråt och vi somnade och sov i typ 2 timmar sen vaknade jag av att mamma ringde efter 6 gången xD!
Köpte godis på hemvägen och nu så har jag legat och kollat på en gammel film.
Har tänkt att göra den där förbannade läxan nu som är tills i mörron .
Imorgon så åker jag till min käre far igen och de ska bli så kul .
Mikaela ska sova hos mej på månda t tisdag hemma hos pappa t veckan . de är ju sportlov :D!!
nä nu ska jag skriva lite läxa -.-

hejsålänge !


Kommentarer
Postat av: Emma Strand

Sv; tihihi jag sa nästa helg faktiskt (a) för denna helgen har jag bestämt med amanda för länge sen att vi skulle åka till fjällen tsm "/ men nästa helg, ska vi fan rock loss i uddevalla HAHA xD<3

2011-02-17 @ 19:26:57
URL: http://emmaastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0